Yksinkertainen ja edullinen palautus InPost-pakettiautomaateilla
Voit palauttaa meiltä ostamasi tuotteet helposti ja edullisesti mihin tahansa InPost-pakettiautomaattiin.
Verkkokaupassamme sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että valitsemasi koko ei sovi tai että se ei muutoin vastaa odotuksiasi. Verkkokauppamme integroinnin ansiosta edulliseen palautukseen InPost-pakettiautomaattien kautta ostat ilman stressiä ja pelkoa siitä, että ostoksesi palauttaminen olisi koettelemus.
Voimassa olevan lain mukaan sinulla on 14 päivää aikaa peruuttaa etämyyntisopimus ilman syyn ilmoittamista. Joten jos tuotteet eivät vastaa odotuksiasi, voit palauttaa ne meille 14 päivän kuluessa peruuttamisesta. Kaikki verkkokauppamme palautukset käsitellään erittäin yksinkertaisen palautusavustajan avulla, jonka avulla voit lähettää palautuspaketin meille InPost-pakettiautomaatin kautta.
Miksi InPost?
Valitsimme InPostin luotettavaksi kumppaniksemme palautuksissa, koska:
Yksinkertainen käsittely tavaroiden palauttamisessa verkkokauppaamme – valitset palautettavat tai reklamoitavat tuotteet, luot ja tulostat tarran pakettiin, jonka voit lähettää mihin tahansa Paczkomaty-pisteeseen Suomessa (huomaa, että luotu tarra on voimassa 30 päivää);
Käytännöllinen sijainti yli 4 000 pakettiautomaatin verkostossa ympäri maata, joka kasvaa jatkuvasti;
Kätevä ja nopea lähetys tavaroista ilman jonoja, 24 tuntia vuorokaudessa, 7 päivää viikossa.
Yhteistyömme ansiosta sinun ei tarvitse odottaa kurieria. Sinun tarvitsee vain tulostaa automaattisesti luodut asiakirjat ja esimerkiksi jättää paketti kätevästi pakettiautomaattiin matkalla töihin.
Palautustyökalun edut Se on yksinkertaista
Palautuksen lisääminen on rajoitettu kuuteen yksinkertaiseen vaiheeseen, jotka muodostavat palautusavustajan. Avustaja luo automaattisesti tarran sinulle, jonka sinun tarvitsee vain tulostaa. Näin et tuhlaa aikaa papereiden manuaaliseen täyttämiseen! Nopeaa ja ongelmatonta
Automatisoimalla prosessin säästät aikaa ja hermoja, eikä sinun tarvitse soittaa minnekään tai neuvotella kenenkään kanssa palautusehdoista. Se on yksinkertaista ja kätevää
Luot palautusasiakirjan ja pakettitarrat palautusavustajassa. Kun pakettisi on valmis, sinun ei tarvitse odottaa kurieria. Otat sen vain mukaan matkalla töihin tai kouluun ja jätät sen mihin tahansa pakettiautomaattiin. Edullista
Palautusmaksu on vain 12 €, eikä sinun tarvitse maksaa sitä, kun lisäät palautuksen tai luot tarran – se vähennetään summasta, jonka palautamme sinulle palautetuista tuotteista. Olemme sitoutuneet varmistamaan täyden tyytyväisyytesi. Turvallista
Kaikki palautuspaketit on vakuutettu 240 €:n arvoon asti.
Tee palautuksesi 3 yksinkertaisessa vaiheessa!
Verkkokaupassamme sinun ei tarvitse huolehtia siitä, että valitsemasi koko ei sovi tai että se ei muutoin vastaa odotuksiasi. Verkkokauppamme integroinnin ansiosta edulliseen pakettipalautukseen voit ostaa ilman stressiä tai huolia!
1. Tulosta lomake Luo palautusasiakirjat osoitetarroineen ja tulosta ne sitten. 2. Lähetä paketti Laita pakatut tuotteet palautusasiakirjan kanssa pahvilaatikkoon ja sulje se hyvin. 3. Hyvitys Saat hyvityksen enintään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
Tiedot palautuksen jättämisen vaiheista
Kirjaudu tilillesi ja valitse sitten tuotteet, jotka haluat palauttaa palautuspaneelista;
Seuraavissa vaiheissa valitse palautus napsauttamalla vaihtoehtoa "Haluan käyttää kaupan lähetyksiä" ja valitse muoto, jossa haluat vastaanottaa hyvityksesi;
Luo palautusasiakirjat osoitetarroineen, tulosta ne ja varmista, että allekirjoitat palautusasiakirjan;
Laita pakatut tuotteet palautusasiakirjan kanssa lähetyslaatikkoon ja sulje se hyvin. Voit käyttää laatikkoa, jossa sait tuotteet. Mene InPost-pakettiautomaattiin, jossa voit lähettää pakettisi nopeasti ja kätevästi ympäri vuorokauden. Huomaa, että paketin koko ei saa ylittää mittoja 41 x 38 x 64 cm ja painoa 25 kg.
Palautamme rahasi valitsemassasi muodossa palautusavustajassa 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun meitä on ilmoitettu päätöksestäsi peruuttaa. Tämä on kuitenkin yleensä lyhyempi. Voimme pidättää hyvityksen, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen tai kunnes olet toimittanut todisteen sen palauttamisesta.
Edellä kuvattu menettely ei ole edellytys lakisääteisen peruuttamisoikeuden käyttämiselle eikä rajoita sitä millään tavalla.
Palautus lähettäjälle (RTS) -maksut
Huomaa, että asiakkaana olet vastuussa mahdollisista kustannuksista, jos toimitusta ei voida suorittaa kieltäytymisen, puutteellisten osoitetietojen tai paketin noutamatta jättämisen vuoksi. Tällaisissa tapauksissa veloitamme RTS-maksun, joka vastaa summaa, jonka maksoit toimituksesta tilauksen yhteydessä. Jos toimitus oli ilmainen, sovellamme vakiolähetyshintojamme tällä sivulla mainitulla tavalla.
Ennakkotilaukset
Ennakkotilauksen peruuttamisen yhteydessä veloitetaan 10 %:n maksu. Tämä kattaa hallinnolliset ja käsittelyyn liittyvät kustannukset.
Palautukset ja hyvitykset
Jos palautat tuotteen muista syistä kuin meidän virheestämme (esim. väärän tai viallisen tuotteen vastaanottaminen), summaa voidaan vähentää hyvityksestäsi. Tämä koskee erityisesti:
Toimituskuluja ei hyvitetä. Jos sait ilmaisen toimituksen, vähennetään summa, joka vastaa valittua toimitusmenetelmää – katso toimitusmme hinnat lisätietoja varten.
10 %:n täydennyspalkkio voidaan veloittaa. Tämä voi olla korkeampi, jos tuotetta ei palauteta alkuperäisessä kunnossa (esim. puuttuva pakkaus, naarmut tai selkeät käytön merkit). Tällaisissa tapauksissa vähennys voi olla rajaton.
Tietyistä tuotteista, kuten sähköpotkulaudoista, polkupyöristä ja muista sähköajoneuvoista, vähennetään lisäksi hyvityksestäsi kiinteä toimituspalkkio 30 €.